TÄVLINSSUGEN CHEY HEY

Nu till lördan ska jag med Alma på klubbdressyr då hon skulle tävla L:c1 & L:b0 om jag inte minns fel? Jag skulle igentligen också va med På Calle men har ingen som hjälper mig ute på banan då han är bara 4 år och jag inte klarar mig själv.. sen Ma Gi vill ja inte ta häller för de första så vill jag isåfall träna nått av FEI pogrammen men de är på kort banan tävlingen är och den är på lång.. sen så är de min syster som dömmena  så de är inte så himla kul för varken henne eller mig! :) Men ska iallafall ta MASSA bilder på Marre och Alma och hålla tummaråtår att de kommer hem nöjda å glada och troligtvis kanske en rosett? ;) ja de tror jag dom får med hem även fast de många bra ryttare som ligger på samma nivå! så de blir nog en jämn fight där! ;)

Sen på söndan ska jag tävla min systers häst, en L:a1 och en L:b1 bäst att träna då jag ska va med i storhäst DIV 3 också är jag med i Thulecup där man har chans att vinna en thuletrailer och ett tävlingsskåp som jag inte skulle säga nej till! ;)



Slänger in en bild på mina rosetter som bara väntar på att ökas till de dubbla, nej då men man kan alltid hoppas hihi

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0