så himla snyggt, HISS!

JAG LÄNGAAAAR SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MYCKE TILLS JAG FÅR MIG DEN HÄR TÄVLINS OUTFITEN! SpooksKavajen får jag på skolavslutningen, vill säga att jag klarar godkänt i alla betyg men de ska jag ABSOLUT klara nu när jag får en sådan snygg kavaj! och uvex hjälmen ska jag köpa direkt jag får lön efter sommarjobbet då jag betalar halva och mamma halva! GLAD CHEY! tycker ni inte att de är snyggt eller VAVAVAVA?
Jag ska självklart ha den marinblåa kavajen och även den marinblåa hjälmen ;)







DRÄGGEEEL!





Kommentarer
Postat av: Anna S

Jag hade bara sett den svarta innan, men den blåa var också väldigt snygg! :D

2012-04-13 @ 09:53:04
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0