Rid Schema V:16 Ma Gi '~

Mån: Galopp tur

Tis: Joggning på banan

Ons: Dressyrpass med tävlingsgruppen

Tor: Vila

Fre: Uteritt

Lör: Uteritt eller dressyr

Sön: Uteritt eller dressyr


Såhär ser ungefär mitt ridschema ut med Ma Gi ifall jag inte har någon tävling eller så.

Jag tycker det är viktigt att ha typ ett "ridschema"  sen visst kanske man inte alltid kan följa det pgr av förhinder och så men de är bra att ha en plan med sin ridning!

Jag ska också börja med en träningsdagbok där jag ser hur det har gått för oss och vad vi behöver jobba mer med, de är ju också bra för då kan man kolla tillbaka och se vilka framgångar som jag och min häst har gjort! 
ett bra tips fick ni där ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0