oops

Herregud vad Madde skriver! Själv hann jag inte skriva igår, först red jag en barbackasväng på Caramelle, mammas häst, sen hade jag träning i Torsby med div 3-laget och sen skyndade jag mig till kalas hos Lisa och Linn :) Jag kom hem ungefär halv 12 idag så var snabb hem med tanke på att alla somna kl 7 typ, haha.
Red Marre i ca 45 minuter men bara i skritt eftersom han är en trött liten ponny som ska vara uppvilad för imorn på tävling! :) När jag var klar med honom ringer Madde och så går jag ner till henne så tar vi en tur på Ma Gi och Calle :) När vi kom tillbaka smörjde vi Marres träns riktigt noga och Madde hade massa olika krämer och borstar ;) haha, fint blev det iaf! Ska väll ut oc fixa allt annat nu också men som tur är får jag hjälp av käraste Madeleine :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0