Madressyr '~

Idag har MaDressyr vart tillsammans heladagen typ och ridigt mina två ögonstenar och sen putsat och dolat inför almas start imorgon, visa henne några knep hur hon ska få sitt träns extrablankt ;) Ska även bort sen och knoppa hennes häst samt smörja hennes sadel så hon sitter still i sadeln oupsoups extra poäng på sitsen imorgon kanske?  Sen ska jag även ha på nagellack på Marres hovar, är jag kanske lite överdriven inför en klubbdressyr?
Kommer ta med kameran så får ni massa bilder!

_______________________________________________________________________________________________

Snart ska jag och mamma träna lite med Delatoya, vi ska ställa henne på stallgången och sadla samt tränsa sen om det funkar bra och hon ser lung ut ska vi gå ut och gå med sadeln & träns på! :)

Ni kanske inte vet vem Toyan är? så slänger in en presentation om henne snart! =)


Smyg bild på toyan som 2åring! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0