Delatoya '~

Delatoya är ett sto född 2009, Vi har fött upp henne själva och det kanske kommer bli min framtida storhäst ifall allt går som de ska! Toytoy som hon kallas håller vi på och pysslar med i stallet också men vi ska nu snart börja gå ut och gå med henne å sånt, hon är så närvig och har svårt med nya grejer å nytt folk så det är lite små jobbigt men vi får lägga ner mer tid på de så kommer de nog årdna sig någon dag! :)

Tanken är att jag ska rida in henne och som jag tidigare skrev att hon ska bli min framtida storhäst! De roliga med att rida in är ju att man får rida in sin häst som man själv vill ha den och veta att det är bara jag som har ridigt till henne! men men om hon är allt för jobbig får vi se hur de blir och jag kanske inte har all tid i världen då jag har 2 hästar dagligen sen rider jag även min systers häst samt tävlar sen skolan på de så det blir mycke, men med bra planering så klarar man allt, bara man har viljan! =)

Nu fick ni en lite bild om vem hon är och så, hon kommer nog dyka upp här mer gånger.













Kommentarer
Postat av: linnea

sv : typ kolla på massa saker ;)

2012-04-13 @ 19:41:29
URL: http://mittponnyliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0