Äntligen!

Orkade inte blogg något igår, var på tävling med div 3 laget hela dagen. Jag sov hos Linnea och vi gick upp 04.30 så var ganska trött när jag kom hem vid 7-halv 8 ;)
Linnea red en Lc:1 som uppvärmningsklass och fick 67,04% som blev en 2:a placering! Dessutom är det deras debut på lokalt :) I Lb:0, lagklassen, fick Linnea L 62,19%, Linnéa B fick exakt samma poäng och Ebba och Gullan red ihop sig 70,?% och vann induviduellt och fick dagen högsta procent! Vet inte vad laget blev totalt men vi tar iaf iklapp det nästa gång ;)

Idag ska jag rida Marre soom har stått i 6 dagar men som känns som en evighet! Åh, vad jag sakar min plutt ♥ Kommer inte rida alls hårt på honom idag, utan hade mer tänkt skritt och kanske liite trav :) När jag är klar med Marre ska jag hoppa på Caramelle och se hur det går efter en lång vila inom hoppningen :D Skriver hur det går senare, hejs!

Bilder från igår






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0